• (Android) Castle Fusion Idle Clicker kod permata yang tidak terhingga

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod permata yang tidak terhingga ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Kemas kini yang tidak baik menjadikan ia kelihatan seperti watak-watak itu tergolong dalam toon yang gila

    Permainan bodoh yang membosankan

    Permainan ini sangat menyeronokkan. Saya tidak membaca penerangan sebelum bermain; Saya menganggap ia hanya satu lagi permainan gabungan, tetapi saya suka fantasi. Ia menjadi sangat aneh dan bodoh dengan cepat, dan itu membuatkan saya sangat menyukainya. Hanya apabila anda fikir anda sudah selesai, permainan ini memberi anda lebih banyak, dan membuat anda ketawa mengenainya. Mudah menjadi kegemaran.

    Perlukan panduan. Apakah alkimia yang lebih baik?

    Ia bagus tetapi ia sama seperti permainan lain yang menyukainya

    Castle Fusion Idle Clicker Dažādas spēles ema

    Bukan lazimnya permainan terbaik... namun 3 bintang hanya untuk mod wira.... di mana anda boleh menguruskan wira anda membuat permainan berasingan untuk itu berkisar pada mod tertentu permainan ini... perkara yang bergabung bukan yang terbaik tetapi ia menyeronokkan.... saya berharap untuk melihat permainan daripada anda dengan mod wira sahaja.

    Saya telah bermain setiap hari sejak saya memuat turun kira-kira 3 minggu yang lalu dan ia telah menjadi perhatian saya sejak mula! Ia sama seperti permainan gabungan terbiar yang lain, jadi jika jenis ini bukan gaya anda, saya tidak akan mengesyorkan, tetapi perkara yang paling menarik perhatian saya ialah jalan cerita yang mengasyikkan sepenuhnya.Saya terus bermain walaupun selepas saya agak mengalahkan jalan cerita utama kerana ia masih mempunyai RATUSAN jam lagi dan banyak perkara yang perlu dilakukan sebelum 100% siap. 5 bintang sahaja tidak mencukupi, 10/10

    Tidak begitu baik, kemajuan yang perlahan, pengeluaran yang perlahan. Tidak sangat memuaskan.

    Booo permainan sampah

    Ya, permainan ini telah dimuat turun ke telefon saya tanpa kebenaran saya dipadamkan serta-merta

    Las recompensas por ver vídeos no se procesan la mitad de las de veces

    bagus

    Tiada gunanya permainan.

    Permainan terbiar yang hebat. Pembunuh masa yang baik tanpa memerlukan sesi berterusan. Walaupun cerita kecil yang menyertainya saya rasa menyeronokkan.

    Permainan yang hebat, mungkin hanya memudahkan untuk mendapatkan peralatan untuk wira anda

    Jika anda ingin bermain permainan yang tidak ada gunanya,,,, ini dia!!! PEMBUANG MASA BESAR!!

    Castle Fusion Idle Clicker 캐주얼 게임 rqd

    Saya fikir aplikasi ini akan menjadi seperti setiap permainan terbiar yang lain: kegagalan untuk mengekalkan perhatian saya. Walau bagaimanapun, aplikasi ini sebenarnya nampak usaha yang tinggi. Lengkap dengan bunyi, model, animasi dan muzik, permainan ini melakukan apa yang banyak dilakukan oleh pembangun permainan mudah alih lain yang terlalu malas untuk melakukannya pada masa kini. Selain itu, pacing adalah lebih pantas dan lebih baik, jadi anda hampir tidak pernah merasakan anda tidak berkembang. 10/10, teruskan kerja yang baik!

    Terlalu banyak iklan!

    Membosankan selepas hari pertama, hanya tiada kedalaman untuk permainan, ditambah melahu tidak benar-benar melakukan apa-apa untuk meningkatkan permainan anda.

    Permainan yang baik pada mulanya. Kisah ini hampir tamat dan anda teruskan mengepam bar. Bonus untuk had masa roda pada 4 jam jadi rosak. Burung permata tidak berbaloi untuk menonton iklan tersebut.

    Tiada apa-apa untuk bermain di sana selepas 10 minit, permainan yang membosankan dan bodoh

    Ia menjadi membosankan kerana saya hanya menggabungkan perkara yang sama berulang kali tetapi ia bukan permainan yang mengerikan jadi saya akan menilai ia 3 bintang.

    Baik. Tetapi berulang-ulang

    Mengambil masa terlalu lama untuk mengisar ia hanya fius baru kemudian apabila anda sampai ke titik tertentu anda bermula sekali lagi ia hanya memakan masa dan tiada gunanya.

    Saya suka penambahan kedai minuman dan pencarian wira. Walau bagaimanapun, keupayaan menyembuhkan tidak menyembuhkan 3 hp seperti yang dikatakan ia akan, dan menyembuhkan hanya 2. Ia mengecewakan terutamanya apabila melakukan pencarian yang lebih tinggi daripada tahap wira. Juga, tahap pencarian adalah tidak masuk akal. Tahap wira min saya ialah 3, tetapi saya sering mendapat pencarian atau pencarian tahap 1 jauh lebih tinggi daripada tahap wira. Bolehkah ini diseimbangkan?

    Tiada komen

    Permainan yang hebat, ia bukan sepenuhnya "hanya satu lagi permainan terbiar" ia mempunyai sedikit tambahan yang menjadikannya berbaloi untuk dimainkan dan bukannya yang lain... KECUALI grafik memerlukan sedikit peningkatan. Itulah satu-satunya masalah untuk laporan sebaliknya positif

    Peluang kegagalan 10%, pukul 4 kali berturut-turut, kemungkinan hampir mustahil

    Jika anda tidak mempunyai tentera atau perkara untuk dilawan. Tiada musuh yang menghampiri anda. Terfikir bahawa istana saya akan diserang atau ada kesihatan untuknya. Tetapi tidak, matlamat permainan ini hanya untuk gabungan dan gabungan untuk melihat betapa hebatnya perkara itu, tidak ada yang lain. Tiada gol, tiada guna bermain.

    Saya sebenarnya menikmati permainan itu, tetapi saya cuba menyimpan permata untuk membuka kunci yang mahal. Selepas prestij, daripada mendapat 87 permata seperti yang dikatakan, saya kehilangan 60 atau lebih.

    Ia adalah permainan clicker yang bagus tetapi kemas kini terkini memberi kami reka bentuk watak anime. Saya tidak mempunyai apa-apa yang menentang anime secara umum tetapi saya tidak suka yang ini dan lebih suka reka bentuk yang lebih lama. Pilihan untuk menukar antara kedua-duanya adalah bagus.

    WorldCraft: 3D Block Craft Eventyr huhb

    Saya sangat suka permainan ini. Grafiknya menakjubkan, saya sangat menyukai grafik berputar meriam gattling. Saya juga suka fakta bahawa jumlah musuh berskala berdasarkan senjata yang anda miliki, jadi anda tidak pernah dalam bahaya, tetapi sentiasa berasa kuat.

    Ia adalah virus, Selepas Saya Menyahpasangnya, Dalam RAM saya ia masih menunjukkan berjalan secara berterusan , Memakan 200 MB RAM saya, Dan memperlahankan peranti saya

    Permainan ini melakukan segala-galanya dengan betul apabila ia berkaitan dengan iklan! Mereka tidak pernah dilemparkan ke muka anda apabila anda kehabisan sesuatu, dan anda boleh secara SUKARELA menghidupkan sepanduk iklan untuk bonus pendapatan. Ia biasanya tersedia jika anda ingin menontonnya dengan had masa yang singkat antara iklan bonus tertentu. Permainan ini lebih baik daripada yang saya harapkan sebagai permainan terbiar. Saya jatuh cinta dengan grafik yang membezakannya daripada yang lain. Sungguh mudah untuk menghabiskan banyak masa di sini berbanding yang lain!

    Izinkan saya menjimatkan masa anda, tidak ada cara untuk kehilangan. Jumlah orang jahat yang bertelur adalah sama dengan keupayaan serangan anda. Hanya klik bodoh.

    Castle Fusion Idle Clicker სხვადასხვა gcf

    Ini adalah permainan terbiar / clicker terbaik yang pernah saya mainkan dalam hidup saya, ia sangat Inovatif dalam niat untuk perincian adalah menakjubkan, saya dapat tahu bahawa animasi itu berfungsi dan saya dan dan saya sangat suka bagaimana iklan yang saya lihat bukan clickbait teruskan itu, terima kasih banyak kerana meletakkan permainan ini di khalayak ramai Saya menyukainya ya beberapa perkara boleh diperbaiki tetapi tidak banyak permainan ini adalah salah satu permainan mudah alih terbaik yang pernah saya mainkan dalam hidup saya

    Terus menghadapi masalah dengan bunyi dan muzik yang dimainkan walaupun saya telah menetapkannya untuk meredam. Tiada iklan wajib yang merupakan perubahan rentak yang bagus berbanding permainan lain yang serupa.

    Satu-satunya permainan yang saya lihat di mana anda boleh mempunyai peluang untuk dihukum kerana menggunakan permata. Seperti jika anda telah membelanjakan permata dan RNG membenci anda, mereka pada dasarnya mengambil bonus...kerana anda tidak membelanjakan permata yang mencukupi. Bodoh betul

    Sejujurnya salah satu permainan terbiar terbaik di luar sana. Mempunyai cerita yang bagus dan menjadikannya bernilai semasa memulakan semula. Menambahkan banyak elemen berbeza yang menjadikan permainan ini menyeronokkan dan menyeronokkan.

    Saya belum memainkannya lagi tetapi saya menganggap ia buruk

    Permainan sentiasa membuka gedung mainan Google. Tonton iklan untuk bonus tidak terlalu buruk, tetapi ini berbeza. Permainan ini sentiasa dan secara rawak membuka gedung mainan Google.

    Permainan yang sangat menyeronokkan. Tetapi, saya hanya mendapat satu bonus harian setiap dua hari. Masalah utama. Itu bukan harian! Betulkan cepat atau saya akan menyahpasang. Edit: Bosan mendapat satu bonus "harian" setiap dua hari. Masalah utama masih. Menemui beberapa masalah lain dalam permainan, tetapi ini adalah yang paling teruk. Menukar rating kepada satu bintang dan menyahpasang.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :